fredag 21 januari 2011

Tävling Cliniderm

Tack till Buzzador & Cliniderm för att jag har kunnat haft denna tävling.

Stort grattis till er tre som har vunnit ett gåvopaket från Cliniderm


Svaren på frågorna var detta:

Vad innehåller alla Cliniderms produkter?
De innehåller alla den multifunktionella kompositionen
Skin Protection System™ som stärker och bevarar hudbarriären och som därigenom motverkar hudens ålderstecken.

Hur många gånger om dagen ska man rengöra huden?
Rengör huden både morgon och kväll

Hur många procent tjockare är en mans hud jämfört med en kvinnas?
Mäns hud är cirka 22 % tjockare


Vilka tre var det då som vann ?

F har svarat rätt på alla tre frågor och har denna motivering
Vilket fint litet lyxigt paket!!!
Min motivering är att det är så sällan man ger sig själv tid till lyx och tid att skämma bort sig själv. Med ett sånt här fint litet kit så kan man inget annat.
Det bjuder in till ett långt lyxigt skumbad med levande ljus och sen att man går igenom produkterna en efter en och bara njuter av att få ha något helt för sig själv.
Som småbarnsmamma är man allt annat än bortskämd med dessa små gyllene stunder. =)


Anonym (19januari) har svarat rätt på alla tre frågor och har denna motivering
Om jag vinner så ska jag ge denna gåva till min älskade mamma. Hon finns alltd där och ställer alltid upp för mig. Tänk att få visa sin uppskattning med Cliniderm.

Nanna har svarat rätt på alla tre frågor och har denna motivering
Jag vill gärna vara med, jag har så svårt att hitta någa produkter som passar perfekt till min hy som är en blandning mellan normal och torr. Det låter som att Cliniderm är rätta märket för mej! Eftersom jag som många andra mammor hellre lägger pengar på familjen än mig själv skulle det vara underbart att vinna ett set och få prova, innan man lägger ut pengar på produkter som kanske inte fungerar. (har mailat svaren)

Stort grattis till er. Hoppas att ni kommer gilla produkterna lika mycket som mig.
Alla tre har fått mail av mig

Ni är varmt välkomna åter att titta in på bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar