lördag 29 januari 2011

29 januari

Ikväll var vi bjudna på revyn här i stan av svärfar. Jag kunde tyvärr inte följa  med då vi inte har någon barnvakt till skruttan. Morgan åkte iväg iaf. Hoppas att han får en rolig kväll.

Idag har vi inte gjort mycket, försöker att ta det lugnt och kurera mig så jag blir frisk :)
Har tagit fram ett pussel som jag ska sätta mig med sen. Då har jag nåt att göra när det inte går att sova om nätterna :(  Somnade efter 4 i morse, skitjobbigt..... Men det kvittar hur sent jag än somnar så går det ändå inte att sova natten därpå.

Tindra har inte varit på humör idag. Mycket trött och grinig/ledsen. Allmänt klängig, jag får inte  göra något ska vara vid hennes sida hela tiden. Sådana dagar är jobbiga.

Nä nu vill skruttan ha uppmärksamhet igen.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar