söndag 30 januari 2011

Jobbig natt

Skruttan vaknade 03,30 i morse !
Vägrade sova mer, skrek och skrek. Stod i sängen och skakade i spjälorna. Jag la henne ner om och om igen. Vyssade och vaggade. Inget hjälpte.....
Ibland somnade hon till 5 min för att sedan vakna igen och ta samma procedur.
Det var så jobbigt i natt. Och inte blev det bättre av att jag somnade 02,15. Inte många timmars sömn här inte.

I morgon skulle vi varit på rytmik igen, men vi hoppar över denna gång. Varken hon eller jag kommer att orka.

2 kommentarer:

  1. tråkigt att ni inte kunde komma på rytmiken, idag var det bara 5 barn med så lite lugnare.
    Ni får komma förbi någon eftermiddag o hälsa på, vi är oftast hemma då :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var synd. Men jag hade inte orkat idag. Vaknade och var jätte yr i morse. Hade inte kunnat köra bil i det skicket jag var :(

    SvaraRadera