fredag 7 januari 2011

Tävling Cliniderm

Nu mina vänner är det dags för tävling

Jag har kommit med i en kampanj för Buzzador där man får testa produkter från Cliniderm. Cliniderm är produkter som sälj på apoteket. Jag har aldrig tidigare provat deras produkter, men dem känns bra, luktar gott utan att lukta för mycket.Produkterna jag får testa är dessa:

En flaska Cliniderm Ultra Soft Cleansing Milk
För normal till torr hy
En lätt rengöringsmjölk som effektivt avlägsnar smuts och make up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär. Lämnar huden mjuk och len. Med parfym. Innehåller vårdande Provitamin B5.

En flaska Cliniderm Active Protection Day Cream
För normal till torr hyEn dagkräm med antioxidanter som ger ett aktivt skydd mot skadliga fria radikaler.
Stärker hudens fuktbarriär för att bättre stå emot yttre påfrestningar. Lämnar huden mjuk och len med ny spänst. Med parfym. Innehåller antioxidanterna Ubiquinone och C-vitamin
.

En flaska Cliniderm Age Delay Serum
För normal till torr hy
En dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken.
För optimal effekt, använd dagligen under dag- och nattkräm. Utan parfym. Innehåller Folsyra och Hyaluronsyra.





Tävlingen går ut på att ni ska svara på tre stycken frågor om Cliniderm. Svaren ska skickas till min email    larssonulrika@telia.com
Därefter ska ni skriva en motivering i en kommentar till detta inlägg om varför just ni ska vinna
Svaren på frågorna finns att hitta på Cliniderms sida 
Obs kom ihåg att ej skriva svaren här i bloggen. Detta för att inte underlätta för andra.

Tävlingen pågår t.o.m den 20 januari. Därefter kommer jag publicera 3 st vinnare till ett varsit presentkit från Cliniderm



Detta presentkit innehåller 5 stycken prover á 5 ml/st och 1 st á 2 ml. Värdet på detta paket är ca 200 kr.
Active Protection Daycreme
Age delay Serum
Ultra Soft Cleansing Milk
Barrier Reapir 5 ml (skyddar stram & torr hud)
Optimal Strernght Night Cream
Ideal Balance Skin Tonic (ansiktsvatten)

Frågorna är dessa:

1. Vad innehåller alla Cliniderm´s  produkter?

2. Hur många gånger om dagen ska man rengöra huden?

3. Hur många procent tjockare är en mans hud jämfört med en kvinnas?


Denna tävling består alltså av två steg. Svara på frågorna (till min email) & lämna en motivering i bloggen


Jag har registrerat mig som buzzador på buzzador.se och föreslår att du också gör det!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är xanthy):
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken

Jag kan även skicka en inbjudan direkt till dig på mail. Lämna då en kommentar så fixar jag det :)
Kram Ulrika

9 kommentarer:

  1. Hej!
    Skulle hemskt gärna vara med och tävla
    men kan tyvärr inte öppna din mail via din länk.
    Har en ny dator som jag inte är så haj på.
    Kan du maila mig din mailadress?
    vastresan@hotmail.com
    /Mia

    SvaraRadera
  2. Nu har du fått mail.

    Har även lagt till min adress i inlägget för att underlätta om det är någon mer som har problem

    SvaraRadera
  3. Vilket fint litet lyxigt paket!!!
    Min motivering är att det är så sällan man ger sig själv tid till lyx och tid att skämma bort sig själv. Med ett sånt här fint litet kit så kan man inget annat.
    Det bjuder in till ett långt lyxigt skumbad med levande ljus och sen att man går igenom produkterna en efter en och bara njuter av att få ha något helt för sig själv.
    Som småbarnsmamma är man allt annat än bortskämd med dessa små gyllene stunder. =)

    SvaraRadera
  4. Tack för mailet =)
    Jag behöver vinna en box från Cliniderm,
    jag ser ut som ett lik när jag ser mig själv i spegeln. Sätter mig själv på andra plats då barnen är det viktigaste för mig, därför har hudvård inte blivit prioriterat. Men jag behöver rycka upp mig, ta mig i kragen och fräscha upp mig så att folk vågar prata med mig.
    En bra start hade det blivit med en box från Cliniderm. Jag skulle inte kunna låta bli att använda dem.
    Håller hårt i mina tummar för lite tur.
    Ha det så bra!
    /Mia
    vastresan@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna vilja prova på Cliniderms produkter. Denna vintern har gått hårt åt hyn och kanske är det just cliniderm som kan göra något åt saken (så att huden är beredd att ta emot våren som jag hoppas kommer snart snart snart)

    *håller mina tummar på tur*

    pylonia@home.se

    SvaraRadera
  6. Skulle verkligen behöva en bra kräm, vintern har tagit hårt på min hy och det syns. Inte kul alls att ha hemsk hy, den skulle behöva lite ny energi och en massa fukt. Skulle må toppen om min hy blev lite bättre.

    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Om jag vinner så ska jag ge denna gåva till min älskade mamma. Hon finns alltd där och ställer alltid upp för mig.
    Tänk att få visa sin uppskattning med Cliniderm.

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med, jag har så svårt att hitta någa produkter som passar perfekt till min hy som är en blandning mellan normal och torr. Det låter som att Cliniderm är rätta märket för mej! Eftersom jag som många andra mammor hellre lägger pengar på familjen än mig själv skulle det vara underbart att vinna ett set och få prova, innan man lägger ut pengar på produkter som kanske inte fungerar.
    (har mailat svaren)

    SvaraRadera
  9. Tack för era svar och motiveringar.
    Återkommer med 3 stycken vinnare
    Ha det gott
    //Ulrika

    SvaraRadera