måndag 31 januari 2011

31 jan

I natt var det bättre med skruttan, Sov bättre men det beror antagligen på att jag testade och ge henne den medicin hon fick för sin sömn.
Hon har varit mycket trött idag antagligen biverkning från medicinen. Själv vaknade jag och var jätte yr i morse. Var tur att vi inte åkte iväg på rytmiken. Hade varit en urusel förare i det skicket jag var. Sent i eftermiddag lättade det lite  så då åkte jag till stallet och tog hand om allt där. Nu börjar jag bli yr igen  :( Hoppas att det inte blir ännu mera, då blir det svårt att sova.

I går testade jag med halmpellets i Purris box. Verkar fungera bra. Lätt att mocka i osv.
Anledningen till att vi testar med en box nu är för att jag ville se om det är så bra som det står om det. Och faktiskt så verkar det vara sant :)

Vilket innebär att vi ska bli återförsäljare för detta.
Dessa säckar ligger på ca 13 kg En säck motsvarar en torvbal. Mycket lätta att hantera. Tar ingen plats.
Mer info kommer om detta.
Hoppas att det finns undelag för försäljning med det här i stan med omgivning

Igår gjorde vi en premiär tvätt med tvättmaskinen. Vilken skillnad alltså. La in ett täcke och det fanns massor med plats över så det var bara att lägga in mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar