onsdag 5 januari 2011

Pulka åkning

Idag har jag städat, tvättat, vikit tvätt och plockat lite. En del av julsakerna har jag plockat ner plus de julblommor som har blommat över.
I eftermiddags åkte jag hem till Ölme. Tindra fick åka pulka för första gången och det tyckte hon var mycket kul.







Efter det gick jag till stallet och tog tag i allt där. Började att skotta snö men insåg att jag kommer inte orka det med min onda axel. Får vänta tills de kommer och plogar istället.
Morgan & Christer höll på lite i stallet och fixade med utbyggnadtionen. Börjar på och bli klart. I morgon ska vi ev åka till Karlstad och titta på golvmattor till de rummen.

Nu har jag precis lagt Tindra. Får se om hon somnar när hon har ätit klart vällingen.

På återseende =)

2 kommentarer:

  1. syns att hon gillar de :) Har inte sett såna pulkor förut, jättebra ju

    SvaraRadera
  2. De där pulkorna är jättebra för mindre barn. De sitter rätt så stadigt i dem i och med det höga ryggstödet. De har funnits länge, är nog bara att du inte har tänkt på dem :)

    SvaraRadera