onsdag 26 januari 2011

Förkylda

Jaha då blev man smittad av skruttan. Hon var så snäll och delade med sig av sin förkylning.
Hade tänkt att vara med sandra på klädparty i dag men orkade inte. Synd när man var medbjuden. Hade varit kul annars.

Idag har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt. Varit till stallet som vanligt med det var bara det absolut nödvändigaste som jag gjorde idag. Var mycket kallt ute i ölme. Visade 20 minus. Brrr

Nu ska jag sätta mig och skriva ett kontrakt. Det kommer en köpare till Sötnos i morgon. Hon har låtit trevlig på telefon. Får hoppas att hon är det när man träffar henne oxå.
Usch, vad jag kommer att sakna Sötnos....

3 kommentarer:

  1. Krya på dej.Ja i dag var det kallt,så i dag blev det endast stallpyssel för mej med.Är alltid svårt o sälja djur,. kram

    SvaraRadera
  2. hoppas du mår bättre idag, hur är de med Tindra nu?
    Jag hoppas tjejerna är på bättringsvägen, har varit lite bättre idag :)

    SvaraRadera
  3. Tack

    Vi börjar på och må bättre, skönt det

    SvaraRadera