tisdag 14 december 2010

Karlstad

I och med att vi skulle till sjukhuset med Tindra idag så frågade jag mamma om hon hade lust att följa med. Det var hon snäll och gjorde. Vi åkte till Bergvik och gick i affärerna där. Men idag var en sån där dag som man inte hittar något.
Både mamma och jag var på jakt efter kläder till oss själva men vi hittade inte något i dag. Synd när man ändå var i karlstad. Får nog bli en tur till mitt i city och se om man kan hitta nåt där. Eller om man kan få med Morgan till örebro (marieberg) för så långt vill jag inte köra själv. Är bättre att sitta brevid =)
Vi hittade i alla fall lite julklappar till barnen så lite utdelning blev det.  Finns så mycket fint att köpa till barn och vilka leksaker det finns.

Nu är klockan mitt i natten igen som vanligt.... Borde försöka sova men det är omöjligt om nätterna nu, Är inne i en sån period att nätterna är jobbiga :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar