onsdag 22 december 2010

Dan före dan före doppardagen

Och här sitter jag och är gräsänka i kväll :(
Hade en del att göra men inte lätt när man är själv med en liten som aldrig vill sova före midnatt.
Tindra har iaf sovit  en liten stund, men sen vaknade hon upp och bara skriker och skriker och skriker. Blir tyst om jag tar upp henne och sätter mig med henne. Då kommer hon till ro igen, men bara jag lägger ner henne så börjas det igen. Gav henne faktiskt lite mer välling nu ifall att det saknas lite mat i något hörn. Försöker annars att undvika ge mat på natten. Förhoppningsvis så somnar hon nu igen. Vet inte vad jag ska göra annars........ Går ju inte att ha henne i min säng då är det stor risk att hon trillar ner på golvet.
Nu ska jag gå och titta till henne igen.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar