fredag 17 december 2010

17 dec

Idag har Tindra jag och mamma varit på stan och handlat. Fick cirkulera runt på stan ett tag för att hitta en parkeringsplats. Var fullt överallt men till slut så fick jag en plats.
Var bla till kappahl, där hittade jag två par jeans till mig, en tröja till Morgan och till Tindra hittade jag strumbyxor.  Köpte även lite julblommor hos blomsterpojkarna. Sen åkte vi till coop för att handla. Samma visa där, ingen parkeringsplats ledig.... bara att cirkulera runt igen.

Har vunnit lite julgåvor från scans julkalender och även kelda soup in a cup som jag tänkte lösa ut. Men coop har inte de produkterna. Ändå så står det att man kan lösa in kupongerna där. Dåligt tycker jag... De är även giltiga på Willys, så det får bli en tur till karlstad igen.

Efter detta var det bara att åka till stallet för att mocka och fixa klart inför kvällen. Morgan var snäll och åkte ut för att ta in dem nu ikväll medans jag fixade maten. Blev lasagne idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar