tisdag 29 november 2011

29 nov

Fullt upp.

Dagen började med en mycket jobbig natt för mig. Somnade efter klockan 5 i morse. Klockan 7.30 ringde klockan, dags att gå upp. Inte mycket till sömn :(   
(natten innan denna så sov jag bara 3.5 timma) orkar inte detta vill sova !

Plockade fram kläder till Tindra, åt frukost mm. Sen var det dags att åka till dagis.
Efter det raka vägen ut till stallet då hovslagaren skulle komma nu på morgonen. Kl 10 var han klar. Ut med hästarna, mocka och göra ordning mat.

Sen in till stan igen, träffa mamma och Marcus för vi skulle gå på stan och titta efter kläder mm.
Tyvärr så hittade jag inget. Är på jakt efter en Carl Larsson / Madicken klänning till Tindra. Men det verkar varar omöjligt att få tag på.

Kl 14 var det dags för hämtning av Tindra igen. Hem med henne, äta mellis, leka, förbereda mat, dammsuga osv.

Det har verkligen gått i ett idag.  Nu börjar jag känna mig lite pömsig men är inte trött för att kunna sova än och jag vill verkligen sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar