torsdag 24 november 2011

23 nov

Igår började jag att plocka fram adventssakerna, Strök gardiner och hängde upp.
Skulle ha strukit dukar oxå, men de har jag tydligen lagt på något bra ställe ...... Får hoppas att de kommer fram, får göra en ordentlig genomgång i alla lådor och kartonger i morgon.

Idag var det en tjej och tittade på stallplats hos mig. Hon verkade mycket trevlig och det kändes bra. Hon skulle titta på ett ställe till som var närmare stan så vi får se vilket hon väljer. Hoppas att hon vill komma till mig, men förstår att det är mer lockande med ett stall i stan så man inte behöver åka så långt.

Detta att ta in hyresgäster är inte lätt, de blir som en extra familj som man ska dela boende med. Är så viktigt att det blir bra. Och det är inte lätt att bedömma personer som man träffar i 30 min. Det kan låta mycket bra men sen kanske det inte är så i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar