onsdag 16 februari 2011

16 feb

Var ett tag sen jag skrev. Blir tyvärr inte så mycket nu pga av värken.
Dagarna består av vila. Morgan och mamma turas om att ta hand om Tindra då jag inte klarar det. Pappa sköter om allt som har med stallet att göra.  Känner mig verkligen som en usel mamma då jag inte klarar att ta hand om min dotter :( och har dåligt samvete över hästarna :(

I måndags var jag i väg till vårdcentralen med både mig och Tindra. Tindra hade iaf inga streptokocker så det var skönt det.
Då jag fortfarande har mycket ont i armen så blev jag skickad på röntgen. Där visade det en försämring till det sämre tyvärr :( Är i underarmen som det har ändrat sig. Hade det rört sig 1 mm till så hade jag varit tvungen till att åka in för att bli skruvad. Nu skulle de vänta och se ifall det blev bättre ändå. Men än är det ingen skillnad.

I tisdags så kom pappa och överraskade mig med en blombukett :) Han tyckte att jag behövde lite glädje nu. Så jag tackar min älskade pappa så mycket för att han tänkte på mig. Kan säga att det var  mer än min egen gubbe gör. Påpekade lite fint på kvällen för honom att det var allahjärtans dag.....

Nu ikväll börjar Tindra bli sämre igen :(  Börjar bli mycket tätare och har blivit mycket rosslig i bröstet. Får se hur hon mår i morgon.

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar