tisdag 16 november 2010

16 nov

Jaha vad har hänt idag ....
Inte mycket känns det som. Behövde inte åka till stallet något ikväll.  Sandra var snäll och fixade med mockning och nattning, det var skönt att få en semesterdag från det :)  Tack för det min snälla svägerska. Även om det är skönt med eget  stall så är det ett pass att behöva åka ut varje dag

I em var jag med mamma till coop och handlade lite, alltid trevligare med sällskap. Hittade en tomtedress till Tindra. Tänk att det är så lätt att hitta kläder till henne, man skulle kunna köpa hur mycket som helst. Men när det gäller att hitta till mig själv, ja då finns det inget som passar/faller en i smaken.

Min lillebror Marcus hade tur idag. Köpte sig en trisslott och vann 1000 kr. Sånt händer aldrig mig. På sin höjd har jag vunnit 50 kr. Men, men  Stort grattis till dig, de pengarna kommer säkert till användning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar