torsdag 11 november 2010

10 nov

Jaha det blev visst lite snö. Skulle gå ut och skotta innan jag skulle åka till stallet. Tji fick jag, vi hade visst ingen snöskyffel ....
Men så ledsen var jag inte över det, var ju kramsnö så det hade varit tungt att skotta.

Shadow är iaf jätteglad över snön. Han vill ut och rulla sig hela tiden =) Är som en snögubbe när han kommer in. Rymmer mycket snö i en golden päls.

Tyvärr hade jag inte kameran med mig när jag åkte ut till Ölme, var så fint med hästarna i hagen med all snö. Får se om jag kommer i håg den en annan dag.

I morgon ska vi till Bvc på fm för 1 årskontroll. Ska bli spännande och se vad hon har växt och ökat i vikt sen sist.
I morse så var T jättekall men kändes febrig i pannan. Tempen visade 36,0 Nu ikväll var den 37,5 men kändes varmare i huvudet.  Konstigt, får se vad det visar i morrn.

Nä nu är kl 01,10 kanske dags att gå o lägga sig.
Tindra somnade 23,45 vaknade igen 00 somnade igen efter ett tag för att sedan vakna igen 00,35. Hoppas att hon sover ett tag för det är jobbiga nätter nu med alla uppvak :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar