tisdag 3 januari 2012

Tisdag 3 januari.

En heldag tillsammans med mor & far

Idag följde Tindra och jag med mamma och pappa till Karlskoga. Mamma skulle dit och hämta garn som hon hade beställt. Passade på att gå lite i klädaffärerna. Hittade tyvärr inget, får vänta på att vårkläderna börjar komma in. Tindra börjar bli i stort behov av nya tröjor. Tror hon har växt ur det mesta snart.


Var även in på öob en sväng. Tindra och tvillingar fick lite leksaker. Var ½ priset på en del saker så då får man passa på :)

Sen finns det ju en skoaffär där bredvid, Har inga bra vinterskor utan går fortfarande i gympaskor. Inte så smart när det är kallt och snö ute. I alla fall så hittade jag ett par underbara kängor. Alldeles för dyra för mig egentligen men de satt mycket bra. Äkta skinn. Finsk kvalite sko med extra isolerande sula. Köpte dem åt mig. Förhoppningsvis kommer de hålla några år :)

När vi kom hem till stan igen åkte vi till Marcus och fikade. Hjälpte Marcus och klippa bort en del tovor på Ozzy.

Får se om jag får be att han kommer hit och håller i mina tre katter . De har oxå fått tovor nu. Avskyr denna tid när de börjar fälla. Är inget kul med långhåriga katter då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar