torsdag 10 mars 2011

Tindras första egna steg

Idag tog Tindra äntligen sina första steg på egen hand. Är så stolt =)
Hon reser sig upp utan något stöd hur lätt som helst nu. Idag har hon tränat massor själv, tillslut vågade hon lyfta ena foten sen så trillade hon. Men upp igen och samma procedur fast nu blev det två steg och sen trillade igen. Men hon tyckte detta var så kul så hon försöker en gång till. Då blev det hela tre stycken steg innan hon trillade. Hon var så lycklig och såg så stolt ut. Mammas lilla älskling

Idag har mamma varit här och hjälpt mig lite inför kalaset på lördag, klarar inte av att baka  så det fick hon hjälpa mig med. Ska se om jag kan få ihop nån mer sort i morrn.

Har även varit till sjukgymnasten idag. Hon tror att jag ska få tillbaka rörligheten så småningom, hoppas verkkligen det. Detta att det "knäpper" till i underarmen i vissa lägen. det tror hon att det beror på att benet fortfarande är av, så att det kuggar över när jag vrider på armen. Hoppas att det läker snart är inget trevligt när det händer och det gör även mycket ont.

2 kommentarer:

  1. så roligt att hon tagit sina första steg :) Dröjer väl inte länge tills hon springer överallt sen :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är mycket stolt. Äntligen säger jag, har väntat på de där första =)

    SvaraRadera