tisdag 18 oktober 2011

18 okt

Regn...... hela dagen har det bara regnat. Blött och tråkigt.
Hästarna fick komma in lite tidigare idag, de stod och frös fast de hade täcken. In med dem och på med varma täcken. När jag kom för att natta dem i kväll så stod de och såg så nöjda ut i sina boxar :)

Tindra var på dagis idag, hon är lite snorig men inte värre än att hon kan vara där o leka. Det finns de barn som är mycket sjukare som är där....

Själv börjar jag få ont i halsen så det är väl bara hoppas på att det går över fort.


Eva, min nya hyresgäst och jag har pratat på att ta hit någon tränare till oss. Så det blir till att börja kolla upp vad det finns för några som vill åka ut och träna ryttare och hästar.

Om det finns någon som är intresserad så är det bara att hojta till. Ju fler destå roligare :)

2 kommentarer:

  1. skulle ju va kul o åter uppta norelektionerna.
    Får se när jag kommit så långt med lastningen av min häst så jag törs ge mej i väg =)

    SvaraRadera
  2. Ni är mycket välkomna :)

    SvaraRadera