onsdag 6 april 2011

Ingen bra dag

Idag har det inte varit någon bra dag :(
Har haft en mycket kraftig huvudvärk, illamående och yrsel. Sådana dagar är det inte alls kul att  vara småbarnsförälder. Skruttan kräver ju sitt hur dåligt man än mår så det är bara att försöka bita ihop.

Nu sitter jag här vid datorn, klockan är strax halv tre på natten och jag kan inte sova. Armen värker något enormt :( Ska  gå och lägga mig snart, blir nog att läsa en bok. Hoppas att morgondagen blir bättre. Är lite mycket i livet just nu.

Nu fungerar det att kommentera igen här på bloggen, var lite problem med det ett tag

1 kommentar:

  1. Ja nu passar jag på o komentera=) Har som sagt inte kunnat det,men trodde det var min dator som knäppa sej.Hoppas livet lugnar ner sej o du får må bra.kram

    SvaraRadera