tisdag 8 mars 2011

Shoppingdag och öppna förskolan

Idag har mamma, jag och Tindra gjort en heldag i karlstad.Vi åkte 10,30 i fm, kom hem 19.
Trevligt har vi haft det. Har en gudomlig dotter som är jättesnäll att ha med i affärer =) Sitter nöjd i vagnen och tittar på folk.
Hittade en del kläder till mig och skruttan. T fick även lite leksaker. Hittade även presenter till Morgan som fyller den 14/3. Till Sandra som fyller 21/3. Till Nathalie & Josefine som fyller 23/3.
Blir många kalas nu framöver =)

Med Shadows knöl har det inte hänt mycket. Är fortfarande likadan i storlek. Blir att ringa till vet igen och fråga vad de tror.

I går var mamma ledig så hon kom in och hjälpte mig med T så att vi kunde åka iväg på rytmiken på förmiddagen. Efter det gick vi in på öppna förskolan så skruttan fick leka lite med de andra barnen, det tycker hon är kul =)
På eftermiddan var jag till frissan. Hela 2 timmar var jag där. Klippte bort en hel del med hår och tonade även håret.

Var även iväg och besiktade v70, den gick igenom med blankt papper :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar